Музична освіта і музична індустрія: Україна, Європа, світ – курс підвищення кваліфікації

Музична освіта і музична індустрія. 60 годин

Курс підвищення кваліфікації. Сертифікат на 60 годин (2 кредити ECTS).

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів мистецької освіти

Загальні положення

Музика сьогодні – не лише мистецтво, не лише культурне явище. Це також соціальне явище – музика пронизує весь соціум, усі верстви населення, звучить скрізь – від концертних залів до магазинів, вона звучить у навушниках усіх підлітків світу.

Музика сьогодні також – індустрія з доходами в десятки мільярдів доларів щороку. Творче і ділове середовище, в якому живуть, творять, заробляють гроші музиканти й інші фахівці – учасники музичної економіки світу. Це економіка, з якою взаємодіють геть усі люди, навіть ті, хто над цим не замислюється.

Сьогодні мало навчити музиканта бути музикантом – кваліфікованим вокалістом чи інструменталістом, виконавцем, автором. Треба навчити творчу молодь хоча б основам музичної індустрії. Щоб молоді таланти розуміли, як працює ця індустрія, куди йти, які перші кроки робити, як гарно заробляти своїм фахом, своєю творчістю, як досягти успіху, стати зіркою і суперзіркою, зробити свій творчий внесок у світову музичну культуру.

Музична освіта без відповіді на запитання “А що далі, після закінчення музичної школи чи випуску з вищого музичного навчального закладу?” – залишається неповною. Адже сьогодні ми бачимо, як сотні молодих музичних талантів, яким ніхто не розповів про перші кроки в дорослому музичному житті, музичній індустрії, – йдуть варити каву. Скільки зірок вже не засяють ніколи?

Сьогодні також є багато запитань до вчителів.

  • Чи хоче і чи може вчитель музики виховати яскраву музичну зірку, і не одну?
  • Чи знає вчитель, як тепер все відбувається у великому музичному світі, де одночасно створюються блискучі талановиті музичні твори і заробляються мільйони доларів музикантами-підлітками?
  • Чи хоче і чи може сучасний вчитель музики сам стати вчителем-зіркою, мати сотні учнів в усіх куточках країни, а, можливо, і світу – і заробляти великі гроші своїм талантом вчителя?
  • Чи хоче вчитель бути Вчителем з великої літери, який вказує учням шлях, з самого початку навчає так, щоб творчі діти, зростаючи, були бажаними учасниками світового музичного процесу, великої креативної індустрії?
  • Чи може вчитель бути хоч трохи менеджером і продюсером для своїх учнів?
  • Чи може вчитель, який одночасно є гарним виконавцем та/або автором, бути також відомим, успішним артистом без відриву від вчителювання?

На ці та інші запитання ми відповідатимемо в цьому курсі, а також, разом із вчителями, в практичній роботі всеукраїнської творчої екосистеми “Музика”.

В цьому курсі самостійна робота на основі викладеного матеріалу набуває великого значення при тестуванні. Може бути декілька правильних відповідей на одне і те ж запитання – ці відповіді яскраво показують, який перед нами фахівець і яка людина, як вона мислить, що відчуває, за що вболіває. Ми просимо курсантів коментувати кожен розділ курсу, висловлювати свої думки і пропозиції по темі.

Цільова аудиторія

Вчителі, викладачі закладів початкової, середньої, вищої та професійної музичної освіти, керівники освітніх закладів, освітні тренери, батьки творчих дітей, а також всі, хто бажає долучитися до нових знань та вмінь.

Тематичний розподіл

  • Що таке музична індустрія, її історія і сучасний стан.
  • Музична індустрія як соціальне явище.
  • Музична індустрія як екосистема життя і роботи сучасного музиканта.
  • Чого нас вчать суперзірки і професіонали світової музичної індустрії.
  • Авторське право на пісенно-музичні твори в цифрову епоху. Українські закони і світовий досвід.
  • Місце вчителя в музичній індустрії. Ви здивуєтеся.
  • Як виховати успішного музиканта. Шкільний працівник-статист чи Вчитель з великої літери.
  • Як стати вчителем із сотнями учнів в усіх куточках України і навіть світу. Приклади.
  • Як стати музичним менеджером і продюсером для своїх учнів.
  • Роль вчителя в піднесенні культури, розбудові економіки і змінах на краще в політиці країни.

Мета курсу

Мотивувати вчителів, керівників шкіл розвивати нові компетентності в галузі музичної культури і використовувати їх у навчальному процесі. Особлива увага приділяється самостійному опрацюванню додаткових матеріалів і вровадженню у практичну педагогічну діяльність набутих знань.

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться / набуватимуться.

Загальні: знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти, розвитку музичної культури і музичної індустрії, інтеграційного підходу в навчанні, системне мислення, творчість, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Фахові: професійно-педагогічна, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, методична, вміння складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості й інноватора, керувати проєктною діяльністю учнів, проєктувати власну програму професійного і особистісного зростання.

Обсяг курсу

60 годин (2 кредити ЄКТС)

Форма навчання

Онлайн-курс, опановується дистанційно.

Напрям навчання

Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів мистецької освіти з питань функціонування світової музичної індустрії, її впливу на культуру, соціум та економіку, ефективного планування освітнього процесу, впровадження новітніх технологій у навчанні для подальшого розвитку української музичної освіти.

Навчальна програма

  1. Вступ
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 0 | Самостійна робота: 0
  2. Що таке музична індустрія, її історія і сучасний стан.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  3. Музична індустрія як культурне, соціальне явище, як екосистема життя і роботи музиканта.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  4. Суперзірки світової музичної індустрії – чому вчить нас їхній досвід.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 2 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  5. Авторське право на пісенно-музичні твори в цифрову епоху.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  6. Як виховати успішного музиканта і місце вчителя в сучасній музичній індустрії.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  7. Як стати успішним і багатим вчителем сотень учнів по всій Україні і за кордоном.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 6
  8. Як вчитель може бути музичним менеджером і продюсером для своїх учнів.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 6
  9. Як “простий” вчитель може підняти загальний рівень культури в країні, підтримати розвиток її економіки і змінити на краще якість політики.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5

Всього годин: 60
Вивчення матеріалів курсу: 10
Тестування: 8
Самостійна робота: 42

Форма підтвердження результатів навчання

Сертифікат про успішне завершення із зазначенням кількості годин. Всі видані сертифікати вносяться до реєстру.

Автор курсу

Андрій Мірошниченко

Андрій Мірошниченко
Освіта вища, КНУ ім. Т.Г. Шевченка.
Компетентності: журналістика, література (автор пісень), музичний менеджмент, музичне продюсування, теорія і практика комунікацій, ІТ, соціальні мережі і екосистеми. Головний продюсер національної творчої освітньої екосистеми Алея Зірок України.

Музична освіта і музична індустрія: Україна, Європа, світ – курс підвищення кваліфікації

Також цікаво і корисно:

Сертифікат для педагога. Педагогічні освітні конкурси і курси


Пошук