Сторітелінг як інструмент формування базових компетентностей дітей дошкільного віку в умовах дистанційної освіти
Лариса Гардаш, вихователь-методист
КЗ “Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №200 Харківської міської ради” м. Харків
В умовах сучасних викликів дошкільна освіта активно адаптується до дистанційних форматів. Педагоги використовують цифрові інструменти, шукаючи ефективні методи та інноваційні технології для створення підтримуючого середовища, де кожна дитина зможе розкрити свій потенціал.
Тому доцільним є запровадження у освітній процес сторітелінг-технології як дієвого методу навчального, виховного та терапевтичного впливу. Ця технологія допомагає вводити дитину в соціальний світ, що сприяє системному набуттю її життєвого досвіду.
ДОДАТКИ
Додаток 1
Додаток 2
Додаток 3
Додаток 4
Додаток 5
Додаток 6
Додаток 7
Додаток 8
Додаток 9
ю