Інтегроване навчання як засіб гармонійного розвитку молодших школярів
Світлана Гавриленко, вчитель початкових класів та англійської мови
Софіївський ліцей, с. Софіївка, Баштанський район, Миколаївська область, Україна
Інтегрований підхід важливий
У XXI столітті предмети не можуть вивчатися відірвано від реальності, а шкільний урок – існувати сам собою.
Якщо вчитель працює творчо, шукає оригінальні, нестандартні рішення проблем, він стає майстром. Саме тому я й працюю над проблемою «Інтегроване навчання як засіб всебічного розвитку молодших школярів».
Інтегрований підхід дуже важливий, адже наше життя має різні площини, і нам потрібно вміти поєднувати різноманітні навички та знання. Відтак його перевага полягає в тому, що учні нарешті бачать можливості для втілення своїх теоретичних знань на практиці. Вони не розгублені, не мислять шаблонно, вони “готові до життя”.
Мета моєї роботи – розвиток у здобувачів освіти інтересу до навчання, фантазії, творчості, уяви, творчого мислення, зв’язного мовлення.
ю














