Sensory and play-based learning: how innovative methods help children with special needs learn english
Viktoriia Kachur, викладач, магістр
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Івано-Франківськ, Україна
Стаття зосереджена на аналізі сенсорного та ігрового навчання як інноваційних методів, що покращують засвоєння англійської мови дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі.
Метою дослідження є оцінка ефективності впровадження сенсорних та гейміфікованих підходів до навчання іноземній мові у процесі вивчення іноземної мови для учнів з різними індивідуальними потребами в контексті інклюзивної освіти.
Дослідження підтверджує, що сенсорні методи та гейміфіковані інструменти мають значний потенціал для подолання цих проблем, оскільки вони допомагають створити мотивуюче, адаптивне та індивідуалізоване навчальне середовище. Акцент робиться на сенсорному підході, який передбачає стимуляцію зорових, слухових, тактильних та кінестетичних каналів сприйняття.
Мультисенсорний вплив покращує якість запам’ятовування матеріалу та підтримує довготривалу пам’ять у учнів. Дослідження також показує, що адаптація сенсорних вхідних даних відповідно до особистих характеристик дитини дозволяє освітянам використовувати сильні сторони учнів, знижувати рівень тривожності та підтримувати розвиток їхнього особистісного потенціалу. Гейміфікація, у свою чергу, підвищує інтерактивність, яка відіграє ключову роль у мотивації учнів.
Практична цінність дослідження полягає в можливості інтеграції сенсорних та гейміфікованих технологій в освітні програми для створення інклюзивного простору, який сприяє як всебічному розвитку, так і успішній соціалізації учнів.
ю