Курс Музична освіта і музична індустрія: Україна, Європа, світ

Музична освіта і музична індустрія. 60 годин

Курс підвищення кваліфікації. Сертифікат на 60 годин (2 кредити ECTS).

Програма підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів мистецької освіти

Загальні положення

Музика сьогодні – не лише мистецтво, не лише культурне явище. Це також соціальне явище – музика пронизує весь соціум, усі верстви населення, звучить скрізь – від концертних залів до магазинів, вона звучить у навушниках усіх підлітків світу.

Музика сьогодні також – індустрія з доходами в десятки мільярдів доларів щороку. Творче і ділове середовище, в якому живуть, творять, заробляють гроші музиканти й інші фахівці – учасники музичної економіки світу. Це економіка, з якою взаємодіють геть усі люди, навіть ті, хто над цим не замислюється.

Сьогодні мало навчити музиканта бути музикантом – кваліфікованим вокалістом чи інструменталістом, виконавцем, автором. Треба навчити творчу молодь хоча б основам музичної індустрії. Щоб молоді таланти розуміли, як працює ця індустрія, куди йти, які перші кроки робити, як гарно заробляти своїм фахом, своєю творчістю, як досягти успіху, стати зіркою і суперзіркою, зробити свій творчий внесок у світову музичну культуру.

Музична освіта без відповіді на запитання “А що далі, після закінчення музичної школи чи випуску з вищого музичного навчального закладу?” – залишається неповною. Адже сьогодні ми бачимо, як сотні молодих музичних талантів, яким ніхто не розповів про перші кроки в дорослому музичному житті, музичній індустрії, – йдуть варити каву. Скільки зірок вже не засяють ніколи?

Сьогодні також є багато запитань до вчителів.

  • Чи хоче і чи може вчитель музики виховати яскраву музичну зірку, і не одну?
  • Чи знає вчитель, як тепер все відбувається у великому музичному світі, де одночасно створюються блискучі талановиті музичні твори і заробляються мільйони доларів музикантами-підлітками?
  • Чи хоче і чи може сучасний вчитель музики сам стати вчителем-зіркою, мати сотні учнів в усіх куточках країни, а, можливо, і світу – і заробляти великі гроші своїм талантом вчителя?
  • Чи хоче вчитель бути Вчителем з великої літери, який вказує учням шлях, з самого початку навчає так, щоб творчі діти, зростаючи, були бажаними учасниками світового музичного процесу, великої креативної індустрії?
  • Чи може вчитель бути хоч трохи менеджером і продюсером для своїх учнів?
  • Чи може вчитель, який одночасно є гарним виконавцем та/або автором, бути також відомим, успішним артистом без відриву від вчителювання?

На ці та інші запитання ми відповідатимемо в цьому курсі, а також, разом із вчителями, в практичній роботі всеукраїнської творчої екосистеми “Музика”.

В цьому курсі самостійна робота на основі викладеного матеріалу набуває великого значення при тестуванні. Може бути декілька правильних відповідей на одне і те ж запитання – ці відповіді яскраво показують, який перед нами фахівець і яка людина, як вона мислить, що відчуває, за що вболіває. Ми просимо курсантів коментувати кожен розділ курсу, висловлювати свої думки і пропозиції по темі.

Цільова аудиторія

Вчителі, викладачі закладів початкової, середньої, вищої та професійної музичної освіти, керівники освітніх закладів, освітні тренери, батьки творчих дітей, а також всі, хто бажає долучитися до нових знань та вмінь.

Тематичний розподіл

  • Що таке музична індустрія, її історія і сучасний стан.
  • Музична індустрія як соціальне явище.
  • Музична індустрія як екосистема життя і роботи сучасного музиканта.
  • Чого нас вчать суперзірки і професіонали світової музичної індустрії.
  • Авторське право на пісенно-музичні твори в цифрову епоху. Українські закони і світовий досвід.
  • Місце вчителя в музичній індустрії. Ви здивуєтеся.
  • Як виховати успішного музиканта. Шкільний працівник-статист чи Вчитель з великої літери.
  • Як стати вчителем із сотнями учнів в усіх куточках України і навіть світу. Приклади.
  • Як стати музичним менеджером і продюсером для своїх учнів.
  • Роль вчителя в піднесенні культури, розбудові економіки і змінах на краще в політиці країни.

Мета курсу

Мотивувати вчителів, керівників шкіл розвивати нові компетентності в галузі музичної культури і використовувати їх у навчальному процесі. Особлива увага приділяється самостійному опрацюванню додаткових матеріалів і вровадженню у практичну педагогічну діяльність набутих знань.

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться / набуватимуться.

Загальні: знання і розуміння сучасних тенденцій розвитку освіти, розвитку музичної культури і музичної індустрії, інтеграційного підходу в навчанні, системне мислення, творчість, ініціативність, здатність співпрацювати з іншими людьми.

Фахові: професійно-педагогічна, інформаційно-комунікаційна, інноваційно-дослідницька, методична, вміння складати індивідуальні освітні маршрути для становлення учня як особистості й інноватора, керувати проєктною діяльністю учнів, проєктувати власну програму професійного і особистісного зростання.

Обсяг курсу

60 годин (2 кредити ЄКТС)

Форма навчання

Онлайн-курс, опановується дистанційно.

Напрям навчання

Професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників закладів мистецької освіти з питань функціонування світової музичної індустрії, її впливу на культуру, соціум та економіку, ефективного планування освітнього процесу, впровадження новітніх технологій у навчанні для подальшого розвитку української музичної освіти.

Навчальна програма

  1. Вступ
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 0 | Самостійна робота: 0
  2. Що таке музична індустрія, її історія і сучасний стан.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  3. Музична індустрія як культурне, соціальне явище, як екосистема життя і роботи музиканта.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  4. Суперзірки світової музичної індустрії – чому вчить нас їхній досвід.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 2 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  5. Авторське право на пісенно-музичні твори в цифрову епоху.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  6. Як виховати успішного музиканта і місце вчителя в сучасній музичній індустрії.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5
  7. Як стати успішним і багатим вчителем сотень учнів по всій Україні і за кордоном.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 6
  8. Як вчитель може бути музичним менеджером і продюсером для своїх учнів.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 6
  9. Як “простий” вчитель може підняти загальний рівень культури в країні, підтримати розвиток її економіки і змінити на краще якість політики.
    Години > Вивчення матеріалів курсу: 1 | Тестування: 1 | Самостійна робота: 5

Всього годин: 60
Вивчення матеріалів курсу: 10
Тестування: 8
Самостійна робота: 42

Форма підтвердження результатів навчання

Сертифікат про успішне завершення із зазначенням кількості годин. Всі видані сертифікати вносяться до реєстру.

Музична освіта і музична індустрія: Україна, Європа, світ – курс підвищення кваліфікації

Також цікаво і корисно:



На Алеї Зірок

ЯКБИ НЕ БУЛО ТЕБЕ – пісня, автор Андрій Мірошниченко

Пошук