Діалектичне розв’язання проблеми добра і зла у трагедії Гете «Фауст»
Cвітлана Юріївна Оробець
Вчитель-методист зарубіжної літератури
Опорний заклад освіти «Миргородський ліцей ім. І.А.Зубковського»
Розробка уроку
Мета уроку:
- показати шляхи розв’язання проблеми добра і зла в трагедії Й. Гете «Фауст»;
- розкрити образи головних героїв-антиподів твору;
- розвивати навички аналізу художнього твору, характеристики героїв з використанням цитатного матеріалу, вміння висловлювати власну думку;
- формувати вміння самоаналізу дій героїв, робити узагальнення;
- розвивати навички роботи з драматичним твором, виразного читання поетичного тексту;
- виховувати світогляд учнів, повагу до думок інших.
ю