
Наталя Вовк. Ейдос-методика як реалізація компетентнісного підходу у викладанні української мови в НУШ.

Яна Демець. Професійна самореалізація педагога закладу дошкільної освіти: інструменти збереження життєстійкості та особистісного ресурсу в умовах сьогодення.

Маргарита Унгуляк. Казкотерапія як засіб розвитку особистості дитини дошкільного віку. Методична розробка.

Світлана Макаренкова. Використання інтерактивних технологій навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури.

Вікторія Качур. Дослідженню впливу білінгвального навчання на розвиток дитячого мозку в контексті нейроосвіти.

Марія Головатюк. Логопедична гра допомагає формувати звуковимову, лексику, граматику та комунікативні навички у цікавій формі.

Ольга Вітчинка. Для будь якого віку дитини гра – це найкраща дія. В грі розкривається весь світ дитини, розкриваються творчі можливості особистості.

Ольга Вітчинка. Штучний інтелект здатний адаптувати навчальний процес до індивідуальних потреб учнів, що дозволяє створювати персоналізовані навчальні траєкторії.

Наталія Досяк. Формувальне оцінювання – це систематичний процес зворотного зв’язку між учителем і учнем, що дозволяє адаптувати навчання до індивідуальних потреб дитини.
